Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα νέα μας

Γράψτε το e-mail σας:

29.3.09

Η αλληλογραφία της Μητέρας Γης με τα παιδιά της Αίγινας!

Το Μάρτιο 2009 η Μητέρα Γη έστειλε μία επιστολή στα παιδιά της Αίγινας, ζητώντας του να της απαντήσουν με ειλικρίνια. Διαβάστε το κείμενο της επιστολής καθώς και τις απαντήσεις των παιδιών!


Επιστολή της Μητέρας Γης στα παιδιά

Αγαπημένα μου παιδιά,

Είμαι η Μητέρα Γη. Σας χαιρετώ και, μέσα από αυτό το γράμμα, σας προσκαλώ να κάνουμε μια κουβέντα, από χαρτί σε χαρτί, κι από καρδιά σε καρδιά.

Νομίζω ξέρετε τι συμβαίνει κάθε μέρα στον πλανήτη. Βλέπετε, στην τηλεόραση, στην εφημερίδα, αλλά και δίπλα σας, πόσο αυξάνεται η μόλυνση, και πόσο αλλάζει η ζωή όλων των κατοίκων της Γης από αυτό.

Σας γράφω σήμερα και σας ζητώ να μου απαντήσετε στην ερώτηση: Πώς νιώθετε εσείς γι' αυτό;

Ίσως κάποιοι να μπορείτε να απαντήσετε αμέσως, κάποιοι όμως να χρειάζεται να το σκεφτείτε για λίγο. Ελάτε, σκεφτείτε πώς νιώθετε, κι όταν είστε έτοιμοι απαντήστε μου.

Αμέσως μετά απαντήστε μου και σε αυτό: Πώς θα θέλατε να είναι τα πράγματα σε ολόκληρη τη Γη, και τι πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε εσείς για να πραγματοποιηθεί αυτή σας η επιθυμία;

Και επειδή μου αρέσουν οι ζαβολιές, σε αυτή την ερώτηση θα σας βοηθήσω: να ξέρετε ότι μπορείτε να γράψετε ό,τι πραγματικά πιστεύετε. Δεν πρόκειται να διαβάσω καμία απάντηση και να πω: «Αδύνατον! Αυτό που λέει εδώ δε γίνεται με τίποτα!». Θέλω να σας πω να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη, και να πιστέψετε ότι κάθε σας σκέψη και πράξη έχει αξία, αλλά και χώρο για να πραγματοποιηθεί. Είμαι εδώ και περιμένω με ανυπομονησία να σας ακούσω!

Με Αγάπη,

Μητέρα Γη

Αποσπάσματα από τις απαντήσεις των παιδιών του 2ου Δημοτικού.

Αρνητικά-Πρόβλημα

Σωζία Ε': Είναι πολύ σκληρό να αντικρίζω ένα πλανήτη γεμάτο σκουπίδια. Πραγματικά!...Εμείς οι άνθρωποι έχουμε κάνει πολύ κακό στη Μητέρα Γη. Ίσως οι άνθρωποι αν ξέρανε από πριν τι καταστροφές θα έφερναν τα εργοστάσια μπορεί και να μην τα έφτιαχναν.

Ερρίκος ΣΤ2': Καταλαβαίνω πόσο υποφέρεις με όλα αυτά που συμβαίνουν γιατί όπως κι εσύ υποφέρουν, και πεθαίνει κάθε πέντε λεπτά ένα παιδί ή ένας ενήλικας.

Νεκτάριος ΣΤ1': Εγώ νιώθω ότι η μόλυνση είναι πολύ κακό για τη ζωή των ανθρώπων, για τα ζώα και για τον πλανήτη.

Σωτήρης ΣΤ2': Εγώ νομίζω ότι δεν κάνουμε τίποτα για να σώσουμε τη Γη γιατί όλη μέρα είμαστε με ένα αυτοκίνητο ή ένα μηχανάκι.

Στανιμίρ ΣΤ1': Δε μου αρέσει που βλέπω τριγύρω μου άτομα που κατηγορούν τους άλλους ενώ αυτοί κάνουν το ίδιο, δυστυχώς εγώ είμαι ένας από αυτούς και πάρα πολλοί άλλοι βέβαια. Μολύνω το περιβάλλον χωρίς να το καταλαβαίνω αλλά λέω στους φίλους μου να προσέχουν.

Βαγγέλης ΣΤ1': Αγαπητή Μητέρα Γη η μόλυνση της γης αυξάνεται μέρα με τη μέρα και οι άνθρωποι από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνουν από τα λάθη τους.

Βάιος ΣΤ2': Όλοι πετάνε σκουπίδια όπου βρουν, τους κάδους δεν τους χρησιμοποιούν, κανένας δεν κάνει εξοικονόμηση ενέργειας όλοι ανάβουν τα φώτα του σπιτιού χωρίς να είναι στα δωμάτια.

Θοδωρής Ε': Μάλιστα αλλάζει η ζωή των ανθρώπων λόγω της μόλυνσης γιατί μολύνεται το νερό που πίνουν, το φαγητό τους και ο αέρας που αναπνέουν.

Αρνητικές Προοπτικές

Σωτήρης ΣΤ1: Αν δεν αλλάξει κάτι... ...διαφορετικά ο πλανήτης θα είναι σε μεγάλο κίνδυνο γι' αυτό πρέπει να τον σώσουμε γιατί η Γη θα είναι μια μεγάλη έρημος με μας ερημίτες.

Συναισθήματα

Χρήστος ΣΤ2': Αγαπημένη Μητέρα Γη θέλω να σου πω ότι γνωρίζω το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει. Αυτό μου έχει φέρει μεγάλη θλίψη όπως και σε σένα Μητέρα Γη.

Πώς θα θέλαμε να είναι η Γη;

Θοδωρής Ε': Τι κάνεις; Πώς τα πας στο διάστημα; Εγώ σε ολόκληρη τη Γη θα ήθελα να μην πετάμε τα σκουπίδια και να τα ανακυκλώνουμε.

Βαλεντίνο ΣΤ2': Θα ήθελα στις πόλεις και σε όλα τα μέρη να υπάρχει καθαρός ουρανός, καθαροί δρόμοι, πεζοδρόμια, λίμνες, ποτάμια, θάλασσες.

Σώζος ΣΤ1': Προσπαθώ με κάποιον τρόπο να τα λύσω (τα πολύ σοβαρά προβλήματα που πλήττουν την ανθρωπότητα). Θα ήθελα όλη η Γη να είναι κάτω από ειρήνη, να μην υπάρχουν πόλεμοι, θάνατοι, αρρώστιες και μολύνσεις. Αυτή η επιθυμία μου να εκπληρωθούν αυτά τα πράγματα θα γίνει αν βοηθάω...Ελπίζω όλα αυτά να εκπληρωθούν σίγουρα.

Μαριαλένα Ε': Τα πράγματα θα ήθελα να ήταν αλλιώς, να μην υπήρχε η μόλυνση και τα σκουπίδια ακόμα, να ήταν όλα πεντακάθαρα. Ανυπομονώ να πραγματοποιηθεί το όνειρό μου.

Βαγγέλης ΣΤ1': Τα πράγματα στη γη θα ήθελα να είναι χωρίς προβλήματα με το θερμοκήπιο, ούτε με το νερό ούτε με τίποτα, έτσι η γη θα είναι έτσι όπως της αξίζει πραγματικά.

Νίκος Ε': έχω την επιθυμία να είναι όλοι χαρούμενοι.

Λύσεις

Κατερίνα Ε': Θα δώσω το καλό παράδειγμα κι ελπίζω να κάνω κάτι καλό για το περιβάλλον φροντίζοντάς το.

Δέσποινα Ε': Εγώ θα ήθελα να είναι τα πράγματα σε όλη τη Γη διαφορετικά. Για να πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου θα πήγαινα σε μερικά σπίτια της Αίγινας, για να πω στους ανθρώπους ότι με αυτό τον τρόπο ζωής τους καταστρέφουν το περιβάλλον.

Τζέσικα Ε': Εγώ πιστεύω ότι μπορώ να μιλήσω στους φίλους μου για να μην πετάνε σκουπίδια στους δρόμους, να μειωθούν τα σκουπίδια και να είναι όλα καθαρά.

Στανιμίρ ΣΤ1': Υπάρχει πολύς ρατσισμός στον πλανήτη μας. Πώς θα ζήσουν οι απόγονοί μας σε έναν τέτοιο πλανήτη; Ο πλανήτης μπορεί να γίνει καλύτερος αν γίνουμε κι εμείς καλύτεροι και του φερόμαστε με τον τρόπο που πρέπει.

Σωζία Ε': Εγώ πάντως θέλω πραγματικά να σε βοηθήσω, γιατί το περιβάλλον είναι η ζωή μας, χωρίς περιβάλλον δε ζούμε.

Ερρίκος ΣΤ2': Αγαπητή Μητέρα Γη θα θέλαμε να σου πούμε ότι θα κάνουμε ότι περνάει από τα χέρια μας για να μην καταστραφείς ποτέ.

Ανδρέας Ε': Εμείς θα βοηθήσουμε μην ανησυχείτε. Θα βοηθήσουμε! Θα είμαι πολύ χαρούμενος αν σταματήσει να μολύνεται το περιβάλλον. Εγώ θα τα πω και σ' άλλους και θα κάνουν κάτι γι'αυτό και αυτοί.

Μαρία ΣΤ2': Αγαπημένη Μητέρα Γη συγγνώμη για αυτά που σου έχουμε κάνει. Εμείς οι άνθρωποι μολύνουμε το περιβάλλον όμως από εδώ και πέρα εμείς θα σε κάνουμε χαρούμενη πολύ. Θα αισθάνεσαι περήφανη για εμάς. Πρέπει να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον για να γίνει η Γη μας καλύτερη. Δώστε όλοι τα χέρια να βοηθήσουμε τη Μητέρα Γη μας.

Κλείσιμο

Νεκτάριος ΣΤ1': Με μεγάλη αγάπη

Σώζος ΣΤ1': Με πολύ μεγάλη αγάπη

Αλεξάνδρα ΣΤ1': Με αγάπη και σεβασμό προς εσένα Μητέρα Γη

Ας δώσουμε, λοιπόν, τα χέρια να βοηθήσουμε τη Μητέρα Γης μας!

30 ημέρες για την Ειρήνη
 
Οι 30 ημέρες για την Ειρήνη είναι μία δράση της ΜΚΟ Χαρούμενος Πλανήτης
© 2009 Χαρούμενος Πλανήτης